ΝΕΑ

Προβολή Του Κρητικού Κρασιού Σε Ντοκιμαντέρ Της Κινέζικης Κρατικής Τηλεόρασης.

Από τη Δευτέρα 21 Ιουλίου βρίσκονται στην Κρήτη στελέχη της Ε.Δ.Ο.Α.Ο. (New Wines of Greece), στελέχη της China Central Television & China Business Herald για γυρίσματα ντοκιμαντέρ που αφορά το ελληνικό κρασί μέσα από τρεις θεματικές ενότητες, «Οίνος και Διόνυσος/Ελληνικός Πολιτισμός», «Ιστορία και Αναγέννηση της Ελληνικής Οινοπαραγωγής», «Κρασί και Τέχνη/Καθημερινός…

Από τη Δευτέρα 21 Ιουλίου βρίσκονται στην Κρήτη στελέχη της Ε.Δ.Ο.Α.Ο. (New Wines of Greece), στελέχη της China Central Television & China Business Herald για γυρίσματα ντοκιμαντέρ που αφορά το ελληνικό κρασί μέσα από τρεις θεματικές ενότητες, «Οίνος και Διόνυσος/Ελληνικός Πολιτισμός», «Ιστορία και Αναγέννηση της Ελληνικής Οινοπαραγωγής», «Κρασί και Τέχνη/Καθημερινός Βίος».

Τα γυρίσματα για το ντοκιμαντέρ, έχουν γίνει σε όλη την Ελλάδα σε οινοποιεία, αμπελώνες, αρχαιολογικούς χώρους, μουσεία, αναδεικνύοντας παράλληλα περιοχές φυσικού κάλλους.

Την Τρίτη φιλοξενήθηκαν από το «Wines of Crete», όπου με τον Πολιτιστικό Σύλλογο Δαφνών Ηρακλείου, διοργάνωσαν ένα γνήσιο κρητικό γλέντι στην πλατεία του χωριού. Οι φιλοξενούμενοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν οίνους από τον κρητικό αμπελώνα με ονομασία προέλευσης ΠΟΠ και ΠΓΕ, και να γευτούν παραδοσιακά εδέσματα που ετοίμασαν οι γυναίκες του πολιτιστικού συλλόγου. Η διοργάνωση υπήρξε μια ευκαιρία να βιώσουν οι επισκέπτες την εμπειρία μιας γνήσιας κρητικής γιορτής. Από το γλέντι δε θα μπορούσε να λείψει και ο κρητικός χορός, όπου χόρεψαν μέλη του πολιτιστικού συλλόγου με παραδοσιακές στολές και ενθουσίασαν τους κινέζους επισκέπτες όπου και εκείνοι με τη σειρά τους δοκίμασαν να χορέψουν κρητικούς χορούς.

Στο πλαίσιο του ντοκιμαντέρ, το κινέζικο τηλεοπτικό συνεργείο πήρε συνέντευξη από το Νίκο Μηλιαράκη, πρόεδρο του Δ.Ο.Ν.Η, που μίλησε για τον κρητικό αμπελώνα και την ενιαία προσπάθεια που κάνει το «Wines of Crete» για την προβολή του κρητικού οίνου και οι προσπάθειες που έχουν γίνει μέχρι σήμερα στην αγορά της Κίνας. Οι συλλογικές και στοχευμένες προσπάθειες του Δικτύου μέσα από οργανωμένες δράσεις της Ε.Δ.Ο.Α.Ο. (Εθνική Διεπαγγελματική Οργάνωση Αμπέλου και Οίνου) αποτελούν ευκαιρία για την ανάδειξη και προβολή της μοναδικότητας του κρητικού αμπελώνα και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του κρητικού κρασιού αλλά και της μακρόχρονης ιστορίας του. Η συνεργασία όχι μόνο μεταξύ των Οινοποιών αλλά και με την τοπική κοινωνία στο να προωθήσουν την κρητική γαστρονομική παράδοση αποδεικνύει για ακόμα μία φορά ότι μπορούν να φέρουν καλά αποτελέσματα. Παράλληλα με τη γιορτή, υπήρξε ζωντανή αναμετάδοση μέσω των social media που διατηρεί το Δίκτυο (Facebook, Twitter, το κινέζικο weibo & wechat κ.α.) και μεταφέρθηκε στον κόσμο το κλίμα της κρητικής φιλοξενίας.

Με δήλωσή της η κα Μαρία Τριανταφύλλου, Διευθύντρια της Ε.Δ.Ο.Α.Ο, τόνισε ότι: «Κοινός σκοπός όλων μας είναι η προώθηση του επώνυμου Ελληνικού Οίνου στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Θεωρούμε ότι η Κίνα είναι μια μεγάλη αγορά στόχος και το ντοκιμαντέρ θα συμβάλει τα μέγιστα στην επίτευξη αυτού του στόχου. Για την υλοποίηση του ντοκιμαντέρ συνεργαστήκαμε με φορείς όπως το «Wines of Crete» και υποστηρίζουμε ότι οι συνέργειες συμβάλλουν ώστε να επιτευχτεί το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα.»

Από την πλευρά της η υπεύθυνη των social media για το “News Wines of Greece” κα Άννα Άγα δήλωσε: «Η θερμή υποδοχή από όλο το χωριό, στις Δαφνές και το Κρητικό γλέντι που προετοίμασαν μαζί με το «Wines of Crete» για το τηλεοπτικό συνεργείο του δημοσιογραφικού οργανισμού Shangbao/China Business Herald και του China Central TV, ήταν ο καλύτερος τρόπος προβολής της Κρητικής φιλοξενίας, των επώνυμων Κρητικών κρασιών και της μοναδικότητας του τόπου. Η ενέργεια αυτή προβλήθηκε μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα στο facebook και στο twitter, στο πλαίσιο της προσπάθειας προώθησης του επώνυμου ελληνικού κρασιού σε παγκόσμιο επίπεδο. Η εξωστρέφεια και η δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας που επιτυγχάνεται με τη χρήση των συγκεκριμένων καναλιών συμβάλλουν ώστε να αναπτυχθεί ένας εποικοδομητικός διάλογος ανάμεσα στα οινοποιεία και σημαντικές οινικές προσωπικότητες σε όλο τον κόσμο. Έχει δημιουργηθεί ήδη μία σωστή βάση επικοινωνίας και είναι ιδιαίτερα ελπιδοφόρο το γεγονός ότι ολοένα και περισσότερα οινοποιεία, ενσωματώνουν τη χρήση των κοινωνικών δικτύων στους τρόπους προβολής και προώθησης των προϊόντων τους. Ειδικότερα στην Κρήτη, οι συντονισμένες ενέργειες των «Wines of Crete συμβάλλουν με εξαιρετικό τρόπο προς αυτή την κατεύθυνση.»

Το πρόγραμμά τους ολοκληρώνεται με γυρίσματα στην περιοχή των Χανίων και από εκεί θα αναχωρήσουν για την πατρίδα τους.

Η αποστολή του κινέζικου τηλεοπτικού συνεργείου αποτελεί συνεργασία του Ελληνικού προξενείου στην Σαγκάη και την Ε.Δ.Ο.Α.Ο. που έχει αναλάβει τον συντονισμό του προγράμματος και την κάλυψη των μετακινήσεων και της διαμονής του group στην Ελλάδα.

Περισσότερα Νέα